Přepravní podmínky- dopravce PALKON consulting&transport s.r.o
podle zákona č. 111/1994 Sb. o silniční dopravě, který upravuje podmínky provozování silniční dopravy silničními motorovými vozidly, prováděné pro vlastní a cizí potřeby za účelem podnikání, jakož i práva a povinnosti právnických a fyzických osob s tím spojené a pravomoc a působnost orgánů státní správy na tomto úseku.
I.Předmět činnosti
Jedná se o příležitostnou silniční dopravu neveřejnou osobní, provozovanou na základě živnostenského oprávnění ze dne 15. 1. 2016 vydaného obecním živnostenským úřadem v Opavě, sp. značka 738/2016/ZIVN .
Odborná způsobilost bude trvat po celou dobu provozování dopravy podle rámcové smlouvy.
II.Povinnosti přepravce
Přepravit osobu (y) / dítě (děti) z nástupního do cílového místa podle předem daných požadavků v rezervaci (objednávce) objednatele dle smluvních podmínek.
Používat v silniční dopravě vozidlo evidované v České republice s registrační značkou České republiky, od jehož technické prohlídky a měření emisí neuplynula doba delší, než stanoví zvláštní právní předpis.
V souladu s přímo použitelným předpisem Evropských společenství zajistit, aby řidiči dodržovali ustanovení týkající se doby řízení, doby bezpečnostních přestávek a doby odpočinku.
Zajistit, aby práce řidiče z povolání vykonávala osoba, která se zúčastnila školení řidičů z povolání a úspěšně absolvovala přezkoušení z pravidel silničního provozu.
Zajistit, aby práce řidiče z povolání vykonávala osoba, která se podrobila pravidelné lékařské prohlídce a je podle této prohlídky k řízení motorových vozidel zdravotně způsobilá v den jízdy.
III.Rezervace přepravy / objednávka
Rezervace přepravy musí být realizována prokazatelným způsobem,a to písemně prostřednictvím OnLine objednávkového formuláře na www.palkon.cz, nebo e-mailem s přílohou DOC na adrese palkon@post.cz, písemně na základě rámcové smlouvy nebo telefonicky na čísle +420 602 781 244. U všech forem objednání-rezervace jsou tyto platné ve chvíli písemného potvrzení rezervace přepravcem, a to e-mailem nebo SMS.
Objednatel je povinen uvést v objednávce všechny povinné údaje přesně a pravdivě a tak, aby nebyly klamavé.
Rezervovaná přeprava zahrnuje zpracování rezervace, emailový informační servis, příjezd PALKON vozu s řidičem, vyzvednutí osob(y)- dítěte/dětí, pomoc s případnými zavazadly a přeprava na určené místo.
Objednávka přepravy je platná a závazná v okamžiku potvrzení rezervace ze strany objednatele i přepravce, a to e-mailem nebo SMS.
Přepravce je povinen zajistit, aby byla kopie objednávky přepravy včetně seznamu cestujících k dispozici ve vozidle PALKON, a to v písemné formě.
IV.Cena
Objednatel je povinen uhradit smluvní cenu za rezervovanou přepravu uvedenou v objednávce nejpozději při zahájení přepravy, pokud se strany nedohodly jinak. Případná záloha bude zúčtována při ukončení přepravy a objednatel nejpozději při skončení přepravy je povinen cenu (odměnu) uhradit k rukám zástupce fy Palkon oproti vydanému daňovému dokladu.
Ceny přepravy jsou dány předběžnou kalkulací dle podmínek přepravy nebo smluvními dohodami mezi objednatelem a přepravcem.
Ceny budou nadto zahrnovat DPH ve výši 21%. Objednatel dále bere na vědomí, že v rámci hospodárnosti je přepravce oprávněn obsadit vozidlo do jeho plné kapacity, pokud se strany výslovně nedohodnou jinak.
V.Úhrada služby
Platba ceny (odměny) je možná některým z těchto způsobů:
- předem bankovním převodem dle smluvních podmínek,
- hotově přepravci nebo jeho zástupci před zahájením přepravy,
- hotově přepravci nebo jeho zástupci po ukončení přepravy,
Další možnosti platby jsou možné po dohodě, např. u smluvních zákazníků platba fakturou (splatnost faktury platí vždy taková, jaká je nastavena ve faktuře, smluvní pokuta činí 0,5% fakturované ceny za každý započatý den po dni splatnosti faktury).
Pro informace kontaktujte dispečink na čísle +420 602 781 244 nebo e-mailem palkon@post.cz.
VI. Storno podmínky
Potvrzená objednávka je závazná. V případě storna je objednatel povinen tuto rezervaci neprodleně zrušit e-mailem na adrese: palkon@post.cz. Zrušení potvrzené rezervace podléhá následujícím storno podmínkám:
V případě storna méně než 24 hodin před plánovaným vyzvednutím osoby/dítěte,uhradí objednatel předpokládanou částku přepravy v plné výši jako smluvní pokutu.
V případě storna 25-47 hodin před plánovaným vyzvednutím osoby/dítěte, uhradí objednatel 50% celkové předpokládané částky přepravy jako smluvní pokutu.,
V případě storna více než 48 před plánovaným vyzvednutím osoby/dítěte, uhradí objednatel 0% celkové předpokládané částky přepravy.
Vrácení již realizované úhrady v případě storna bude řešeno individuální dohodou obvykle do 5 pracovních dnů od potvrzení storna.
VII. Ostatní
Objednatel se zavazuje, že přepravci předá k přepravě pouze takovou osobu/dítě, která bude ve zdravotním stavu umožňujícím řádný a bezpečný průběh přepravy. Přepravce je oprávněn odmítnout přepravu osoby-dítěte, která(é) bude ve stavu, který takovou přepravu neumožňuje.
Objednatel se dále zavazuje, že bude přepravce včas a úplně informovat o všech okolnostech týkající se zdravotního stavu přepravované osoby-dítěte a to jak obecně, tak i ohledně aktuálního zdravotního stavu a upozorní jej na všechny zvláštnosti týkající se péče o toto dítě.
Objednatel se zavazuje, že přepravované dítě vybaví veškerými léky a jinými prostředky, které by během přepravy mohlo dítě nezbytně potřebovat (např. jídlo, oblečení, léky proti alergii apod.).
Objednatel je povinen hlásit více než 1 zavazadlo pro 1 osobu/dítě. Přepravce je oprávněn odmítnout více než 1 zavazadlo pro 1 osobu/dítě.
Cestující i zavazadla jsou po dobu přepravy pojištěni.
Ostatní problematika neobsažena výše je prováděna v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. (Nový občanský zákoník).
Zasláním objednávky přepravy souhlasí zákazník se zpracováním osobních dat, zpracování osobních dat zákazníků probíhá dle Silničního zákona 111/1994 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů 101/2000 Sb., Nařízení EU 2016/679 (GDPR).